jueves, 10 de diciembre de 2015

9/12 S'acaben les piles... i els díes...

Avui sortim molt tard de l'hotel. Les vacances han de servir per carregar bateríes? Doncs les meves piles mentals estàn a tope, però les físiques les tinc sota mínims...
Esmorzar reconstituent, una bona dutxa i a caminar!

Els carrers de la zona central em recorden al Portal de l'Àngel però amb tranvíes a dues bandes i sense haver de vigilar si venen les rumanes a robar-te la cartera.

No hi ha res millor que relaxar-se en un banc i passar-se una bona estona contemplant a la gent i escoltant les diferents melodíes que es barrejen dels músics de carrer.

I seguim el camí en direcció al riu Yarra sense tenir cap pressa ni rumb decidit, només gaudint del passeig, la companyía i del bon día que fa.

Arribem a City Square, aquests díes convertida en Christmas Square i la que tenen liada és bona amb Elfos per tot arreu, un arbre de Nadal gegant, el pessebre i una filera de gent que espera per...

...per veure Santa Claus!
Li hem explicat que la Noa, l'Ada i Elnenmésguapodelmón s'han portat molt i molt bé i n'ha près nota. També li he demanat més díes de vacances però diu que això no està a les seves mans.

I seguim passejant fins Federation Square, la plaça on ahir hi vam veure l'arbre de Nadal de Lego.
Avui hi tenen uns escacs enormes i tumbones per prendre el sol.

Ens passem una estona jugant amb la webcam per sortir a la pantalla gegant com si fossim dos nens, jejeje.

Quin contrast, no? Nadal=Estiu
Hauríem d'haver restrassat les vacances i fer-les coincidir amb Fí d'Any (no... millor no que Carcassonne també promet!!!)

Creuem el riu cap als Queen Victoria Gardens que ens criden i criden i criden perquè fem una migdiada a la seva gespa i, es clar, amb aquest paisatge i el solet que fa no els podem defraudar...

Quin relax... Això és vida!
I avui és dimecres, el día del mercat nocturn al costat de l'hotel.
Quan passem per Federation Square comença la projecció d'una pel.lícula a la pantalla gegant, fan "The Grinch". Que bé s'ho monten a Melbourne!

Però la peli la podem veure a casa i el Queen Victoria Market ens queda una mica lluny, així que millor anem a descobrir el mercat nocturn.

Mola!

És una pedazodenauindustrial sense parets i amb una pila de parades de menjar de diferents països tot amenitzat amb escenaris de música en directe. Al centre hi han taules per asseure's a menjar i parades on venen tot el que et puguis arribar a imaginar.

Fins i tot fan depilacions de celles... Jejeje

I, es clar, que ens hi quedem a sopar.
En JC decideix tastar menjar Nepalí i jo sóc una mica més golafre i em cruspeixo una Pavlova, un merengue típic Australià que està boníssim.

A la merda la dieta!

Bona nit i fins demà.

Ingrid

5 comentarios:

1. Quina cantitat de gent.
    Llastima que a vosaltres ha sapropa la despedida del pais, a favor diré que ole ja queda menys per que aviat estarem gaudin de la vostra companya per Mataró.

ResponderEliminar
  2. Quina cantitat de gent.

3. Pensa que les piles físiques son més ràpides de recarregar que les mentals. A part això es bon sintoma de que esteu gaudint al màxim el temps a les antipodes. Melbourne es una ciutat xulíssima per el que expliqueu! Això de la Pavlova que no s'enterí la Criss que en voldra, jejeje! ;-)

4. Ai Ingrid, encara creus en les meravelles de Santa Claus?, Santa Claus porta regals, no fa miracles com ara allargar vacances, hehehehe.

Ostres tu, tramvia gratis, cinema gratis, sí que mola Melbourne... bé, Austràlia sencera, hehehe.

Quina gentada al mercat i ja veiem que, com diuen a Cabacés, ets una llèpola, tantes coses de llaminadures, hahahaha.

Ramon i Lluïsa

5. oleeeeeeeeee

Gràcies per parlar amb el pare Noel perquè la veritat és que la Noa i l'Ada estan molt contentes... jejejej

Sí que fa contrast veure els arbres de nadal i a vosaltres d'estiu...

He rigut molt amb la pantalla i vosaltres allà com si res... jejeje segur que estava toooot preparat.